من رای نمی دهم…!!

من رای نمی دهم شاید انتخابات نمایشی باشد.

من رای نمی دهم چون گرانی بیداد می کند. و از شرایط موجود ناراضی هستم .



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:, توسط طرفدار

 70درصد آرا در نظر سنجی فردوس خبر دکتر عبدالله زاده کسب کرد(310 رای از 441 رای)

برای سومین بار  فردوس خبر نظر سنجی خود را از سر گرفت ضمن اینکه در دو دفعه قبل دکتر عبدالله زاده اکثریت آراء را از آن خود کرده بود برای سومین بار روز یک شنبه بعد از ظهر فردوس خبر نظر سنجی خود را از سر گرفت و تا ساعت 23 و 30 دقیقه روز دوشنبه حدود 36 ساعت با کسب 310 رای از 441 رای 70 درصد اراء را از آن خود کرد واگر به این صورت پیش برود پیروزی با اختلاف زیاد  از آن دکتر عبد الله زاده خواهد بودکل آرا بدین شرح می باشد

در وضعیت فعلی و رقابت نامزدهای انتخاباتی؛ به نظر شما چه کسی نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه می شود؟

امیرحسنخانی 66
14%
آهنین جگر 0
0%
تقاضایی اول 0
0%
حاجتی 5
1%
فردوسی پور 19
4%
رضایی 0
0%
زنجانی طبسی 0
0%
سعادت امینی 1
0%
عابدی 31
7%
قادری 0
0%
لطفی 0
0%
عبدا... زاده 310
70%
متولی حبیبی 9
2%

تعداد کل آراء: 441

توضیحات: برای مشاهده نتیجه،دادن رای الزامی است. کاربران از هر کامپیوتر ( IP ) فقط یک بار می توانند رای دهند و این رای قابل تجدید نظر نیست، لذا دقت لازم از سوی کاربران الزامی است.

 

ارسال در تاريخ دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:, توسط طرفدار


1. صرف هزینه متعارف و دوری از اسراف

«در تبلیغات انتخابات ... مراقبت شود که مخارج بیش از متعارف و زیادی و اسرافگونه انجام نگیرد. ... مسئولان در هرجا که هستند، باید کاری کنند که این ارتباط و علقه با مردم و این پیوند و این اعتماد، حفظ شود و ولایت به معنای حقیقی کلمه - که اسلام آن را خواسته است - تحقّق پیدا کند. این که باشد، همه سلاحهای دشمن، به کلّی کُند خواهد بود. همه سلاحهای دشمن، در مقابل نظام الهی و قرآنی جمهوری اسلامی، کُند است. دشمن، بی خود خودش را زحمت و دردسر می دهد. هر کاری بکنند، با نظامی مردمی که راهی را انتخاب کرده است و آن را آگاهانه و بااراده و باهمت طی می کند، هیچ کاری نمی توانند بکنند.»[1]
 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:, توسط طرفدار

درخراسان جنوبی نیز جبهه متحد برای بیرجند اقای عبادی ، برای قاین اقای نژاد حسین ، برای نهبندان اقای صابری و برای شهرستان فردوس و طبس اقایان فردوسی پور و عبدالله زاده نهایی شده اند .

لیست نهایی را در ادامه مطلب ببینید 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:, توسط طرفدار

 

امروز دکتر عبد الله زاده بعد از برگشت از فردوس ابتدا به روستای ملوند رفتند و بعد از آن با دعوت قبلی عده ای از اهالی روستا ی ده محمد که ساعتها منتظر مانده بودن  در منزل اقای آخوندی گفتگوی صمیمانه ای را داشتند ابتدا شورای اسلامی روستا اقای جانعلی اکبری مشکلات روستا را بیان نموده واز اقای دکتر عاجزانه خواست تا بعد از کسب نمایندگی مجلس حتما به مشکلات روستا رسیدگی نمایند  آقای  دکتر عبد الله زاده نیزبعد از تشکر از اهالی کمی از دیدگاه های خود را بیان نموده و ازهمه خواستند که در پای صندوقهای رای شرکت نمایند  .



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, توسط طرفدار

دکتر عبدالله زاده در روستای ملوند

در پی دیدارهای مردمی امروز یک شنبه مورخ 90/11/30 دکتر عبدالله زاده بعد از برگشت از فردوس به روستای ملوند رفتند و از نزدیک با مردم روستا در منزل گفتگوگی صمیمانه ای را داشتند ابتدا یکی از اهالی مشکلات روستا را بر شمرد و بعد آقای قریشی شورای اسلامی طبس سخنانی را در خصوص تعریف و تمجید دکتر بیان نمودند وبعد خود دکتر ضمن تشکر از استقبال خوب مردم بیان نمودند که همه شما بنده رو میشناسید وامروز فقط برای دیدار آمده و عرض خسته نباشید و تاکید بر این داشتند که حتما پیر و جوان در پای صندوق های رای  شرکت کنید ورای بدهید   در پایان نیز  پیر مرد 85  ساله روستا آقای محمد غلامی از خشک شدن آب قنات و بیکار  شدن مردم روستا و مشکلات روستا گلایه هایی از بی توجهی مسئولین به این روستا را بیان نمود 

عکسایی از این ملاقات را در ادامه  مطلب ببینید

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, توسط طرفدار

 

نماینده ای را انتخاب کنیم که ولایت مدار، اصلح، مدیر توانمند، عاشق خدمت به مردم، با نفوذ و تأثیرگذار و دارای روابط کلان کشوری بالا باشد


۲۸/۱۱/۱۳۹۰

فردوس خبر: اگر مردم شریف شهرستان های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه همت کنند ...، ایام روبروی ما، شکوه مندی عرصه ای دیگر را رقم خواهد زد. همه ی دوست داران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش برای حضور حداکثری در این آزمون بزرگ را بر خود فرض می دانند و این شکوه مندی میسر نخواهد شد مگر با حضور در پای صندوق های اخذ رای و انتخاب کاندیدای اصلح و اصول گرای واقعی ...؟
روی ادامه مطلب کلبک نمایید
 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, توسط طرفدار

نشست دوستانه دکتر محمدعلی عبدالله زاده در شهر عشق اباد

بنده یک اصولگرای واقعی هستم

در ادامه دیدارهای مردمی و نشست های دوستانه آقای دکتر عبد الله زاده به دعوت عده ای از اهالی شهر عشق اباد جلسه ای پر شور و صمیمانه در روز جمعه مورخ 28بهمن ماه در منزل آقای علی آبادی واقع درخیابان 22 بهمن منعقد گردید. در این دیدار که اعضای شورای شهر طبس و بشرویه شرکت داشتند و با استقبال خوب و بی نظیر مردم  مواجه شده بود تعدادی از کسبه،کشاورزان، فرهنگیان، کارکنان دولتی و جوانان حضور داشتند. این جلسه ابتدا با تلاوت آیات قرآن كریم شروع شد در ابتدا 3 تن از اعضای شورای شهر طبس و شورای شهر بشرویه  به بیان عقاید و دیدگاههای خود  و حمایت همه جانبه خود را وعلت انتخاب ایشان را به عنوان کاندیدای اصلح پرداختند و در پایان کاندیدای محترم به بیان دیدگاهها و برنامه های خود در جهت رفع موانع و مشکلات موجود در منطقه پرداخته و بر این نکته تاکید  داشتند که افراد و گروهایی برچسبهابی به دروغ اصلاح طلب به بنده زده اند که این دروغ محض است و بنده به شدت تکذیب می کنم ایشان خود  را اصولگری واقعی معر فی کرده و شعار انتخاباتی ایشان نیز وحدت بر محوریت ولایت می باشد همچنین ایشان با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی نمایندنظارت بر حوزه انتخابیه خود  وتایین قوانین درست است اشاره کرده و ....در آخر جلسه نیز آقای آریامنش از طرفداران ایشان به بیان عقاید و دیدگاههای خود پرداختند و از  مشکلات و کمبودهای منطقه  مباحثی را بیان نمودند. 

عکسهایی از این نشست را در ادامه مطلب ببینید



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, توسط طرفدار


باشروع خطبه نماز جمعه امروز آقا ی دکتر محمد علی عبدالله زاده کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه فردوس طبس به همراه سه تن از شوراهای شهر طبس وعده زیادی ازفرهختگان ،معتمدین و فرهنگیان وارد حسینه شده و درنماز جمعه شرکت کردند ودر پایان و پس از اتمام فریضه نماز حامیان در آرامش خاصی و بدون ایجاد سر و صدای تبلیغاتی آقای دکتر عبد الله زاده را تا بیرون از محوطه و خیابان اصلی مشایعت نمودند وبه دعوت عده ای از جوانان واهالی شهر قبول نمودند امشب جلسه ای صمیمانه که احتمالا در خیابان 22 بهمن باشد  شرکت نمایند. 

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, توسط طرفدار

 

داغ انتخاباتی :تکذیبیه های جدید لیست اصلاح طلبان معتدل !!!

یزدفردا :درپی انتشار لیستی موسوم به فهرست نهایی اصلاح طلبان معتدل کشور را برای انتخابات مجلس نهم که از اکثر حوزه های کشور کانایی معرفی شده بودند شاهد تکذیب دو نفر از سه کاندیدای استان یزد که در لیست نامشان وجود داشت بودیم و در خبرهای دکتر اعرافی با صدور بیانیه ای لیست اصلاح طلبان معتدل را تکذیب کرد !! و تکذیبیه دکترعبدالله زاده نامزد انتخاباتی حوزه فردوس و طبس در رابطه با حضور در لیست اصلاح طلبان معتدل !! منتشر گردید . 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, توسط طرفدار

همانگونه که کاج نيوز 4 روز پيش از قطعي شدن ليست مورد حمايت جبهه متحد در استان خراسان جنوبي خبر داده بود عصر امروز دبير جبهه متحد با اعلام اسامي دو نفر از کانديدهاي مورد حمايت جبهه متحد اصولگرايان در خراسان جنوبي صحت خبر کاج نيوز را تاييد کرد 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, توسط طرفدار

 فردوس خبر: عبدالله زاده در گفتگو با فردوس خبر با تکذیب قرار گرفتن نامش در لیست اصلاح طلبات معتدل، گفت: با توجه به اينکه در يکي از سايت هاي غير موثق، نام بنده به عنوان يکي از نامزدهاي گروه منتسب به جريان غيراصول گرا در رقابت های انتخاباتی اين دوره از انتخابات درج گرديده است، اين موضوع را شديدا تکذيب نموده و اعلام مي نمايم بنده به عنوان کانديداي اصول گرا در عرصه ی انتخابات قدم گذاشته ام.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, توسط طرفدار

 

فردوس خبر: عبدالله زاده در گفتگوی اختصاصی با فردوس خبر در واکنش به انتشار نامش در برخی سایت ها در لیست اصلاح طلبان، گفت: من در لیست اصلاح طلبان نیستم و تعجب کردم اگر فرد یا افرادی در جایی چنین کاری را انجام داده اند واقعأ بدون اطلاع شخصی من است و از آن بی خبرم و پیگیری قانونی می کنم.

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, توسط طرفدار
ارسال در تاريخ سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:, توسط طرفدار

یزدفردا :داغ انتخاباتی :دکتر محمد علی عبدالله زاده نامزد انتخاباتی کاندیدای حوزه انتخابیه طبس فردوس بشرویه و سرایان با صدور بیانیه ایحضور در لیست اصلاح طلبان معتدل را تکذیب کرد !!

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:, توسط طرفدار

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد